Timo Rope & Jouni Pöllänen: Asiakastyytyväisyysjohtaminen (19,90€) Asiakastyytyväisyysjohtaminen -kansikuva

Asiakastyytyväisyys on keskeinen menestystekijä liiketoiminnassa. Se ei synny ilman työtä, vaan edellyttää tyytyväisyyteen pohjautuvan johtamis- ja markkinointijärjestelmän toteuttamista eli asiakastyytyväisyysjohtamista.

 

Timo Rope ja Jouni Pöllänen esittävät kokonaisvaltaisen asiakastyytyväisyysjohtamisen toimintamallin. Kirja osoittaa havainnollisin esimerkein mm.

* mistä tekijöistä asiakastyytyväisyys muodostuu

* kuinka asiakastyytyväisyyttä mitataan

* miten asiakastyytyväisyyden varmistava johtamisjärjestelmä rakennetaan ja

* kuinka asiakastyytyväisyyttä tehokkaasti markkinoinnissa hyödynnetään.

 

Kirja on käytännönläheinen ja antaa virikkeitä yritysjohdolle sekä markkinoinnin ammattilaisille ja se sopii myös oppikirjaksi.

 

Tilaa kirja Ota yhteyttä -lomakkeen kautta hintaan 19,90€ + posti- ja käsittelymaksu