Timo Rope & Jouni Pöllänen: Asiakastyytyväisyysjohtaminen (19,90€)
Asiakastyytyväisyys on keskeinen menestystekijä liiketoiminnassa. Se ei synny ilman työtä, vaan edellyttää tyytyväisyyteen pohjautuvan johtamis- ja markkinointijärjestelmän toteuttamista eli asiakastyytyväisyysjohtamista.
Timo Rope ja Jouni Pöllänen esittävät kokonaisvaltaisen asiakastyytyväisyysjohtamisen toimintamallin. Kirja osoittaa havainnollisin esimerkein mm.
* mistä tekijöistä asiakastyytyväisyys muodostuu
* kuinka asiakastyytyväisyyttä mitataan
* miten asiakastyytyväisyyden varmistava johtamisjärjestelmä rakennetaan ja
* kuinka asiakastyytyväisyyttä tehokkaasti markkinoinnissa hyödynnetään.
Kirja on käytännönläheinen ja antaa virikkeitä yritysjohdolle sekä markkinoinnin ammattilaisille ja se sopii myös oppikirjaksi.