Voita markkinoinnilla (29,90€)
Oleellista markkinoinnissa on voittaminen. Ilman tulosta tuottavaa ja osaavaa markkinointia yksikään yritys ei enää voi menestyä parhaalla mahdollisella tavalla. Pelkkä tuote ei koskaan automaattisesti takaa menestystä. Onnistuneessa markkinoinnissa voitetaan niin kilpailijat kuin asiakkaiden sydämet.
Voita markkinoinnilla -teos avaa mielenkiintoisesti kaikkia näitä ennakkokäsityksiä, joita ihmisillä on markkinoinnista ja auttaa näkemään asiat uudella tavalla. Kirjan teoria ja esimerkit valottavat lukijalle markkinoinnillisen ajattelutavan perusteita, auttavat omaksumaan uutta ja haastavat kyseenalaistamaan vanhoja pinttyneitä käsityksiä, joihin ihmiset helposti sortuvat suunnitellessaan yrityksensä markkinointia. Kirjassa keskitytään muun muassa segmentointiin, imagon rakentamiseen ja brändäämiseen, hinnoitteluun, kanavaratkaisuihin, viestintään, myyntiin ja asiakassuhteisiin.
Markkinoinnin perusteet ovat pysyneet pitkälti vuosien saatossa samoina, mutta keinoja on tullut lisää, niistä viimeisenä sosiaalinen media. Uusien välineiden tunteminen on osa markkinoinnin pärjäämistyötä, jossa parhailla eväillä varustautunut ammattilainen tietää olemassa olevat keinot sekä osaa käyttää ja soveltaa niitä omaan työhönsä kilpailijoitaan paremmin. "Löydä keinot ja opi voittamaan" on kirjan keskeinen sanoma.